Medisch Centrum Thomsonplein is geopend: maandag t/m vrijdag 8:00-12:30 en van 13:30-17:00
  • Home
  • Praktijkinformatie
    • Openingstijden
    • Herhaalrecepten
    • Spoedgevallen
    • Afspraak maken
    • Telefonisch spreekuur
    • Avond-,nacht- en weekenddienst
    • Huisbezoek
    • Assistentie en praktijkondersteuning
  • Medewerkers
  • Inschrijven
  • Star-SHL Bloedafname
  • Ik geef toestemming
  • Medisch Centrum Thomsonplein Fysio
  • Klachtenregeling
  • Privacy reglement Medisch Centrum Thomsonplein
  • MijnGezondheid.net
  • Nieuws
  • Gezondheidsinformatie
  • Zelftests
  • Routebeschrijving
  • Praktijkfolder
  • Hyperlinks
  • A
  • A
  • A

Klachtenregeling

Wat is een klacht?

Een klacht is een uiting van onvrede over de bejegening of behandeling door de huisarts of andere zorgaanbieder binnen de huisartsengeneeskundige zorg. Maar ook over personen die werkzaam zijn voor de huisarts, zoals de assistente. Ook kan waarneming onderwerp van een klacht zijn. Daarnaast kan er ook spraken zijn van onvrede over de organisatie van de huisartsenpraktijk

Tegen wie kunt u de klacht richten?

Een klacht kan zich richten tegen alle bij de regeling aangesloten huisartsen. Daarnaast kan de klacht zich richten tegen personen in dienst van de huisarts of werkzaam op de huisartsenpraktijk, zoals doktersassistentes. Voorts kan de klacht zich richten tot andere aangesloten zorgaanbieders binnen de huisartsenpraktijk zoals diëtisten, fysiotherapeut, en Psychologen.

Wat kunt u zelf doen?

De eerste en belangrijkste stap die u kunt zetten met gevoelens van onvrede, is het bespreken van de klacht met de persoon tegen wie uw klacht zich richt. Daarna kunt u het klacht schriftelijk kenbaar maken door het klachten formulier in te vullen. Binnen twee werkdagen wordt er telefonisch contact met u opgenomen voor een gesprek met de arts om het klacht te bespreken en vervolgens een oplossing te zoeken.

Klachten-formulier-blanco

Leidt dit niet tot een oplossing?

Als dit niet tot een oplossing leidt kunt u een klacht indienen bij de Klachtenregeling van Hadoks. Dit dient schriftelijk te gebeuren. Het is belangrijk dat uw klacht voorzien is van uw naam, adres, telefoonnummer, handtekening en een duidelijke beschrijving van de gebeurtenis en wat uw klacht hierover is.   

https://www.hadoks.nl/patienten/klachtenregeling/

  • Home
  • Praktijkinformatie
    • Openingstijden
    • Herhaalrecepten
    • Spoedgevallen
    • Afspraak maken
    • Telefonisch spreekuur
    • Avond-,nacht- en weekenddienst
    • Huisbezoek
    • Assistentie en praktijkondersteuning
  • Medewerkers
  • Inschrijven
  • Star-SHL Bloedafname
  • Ik geef toestemming
  • Medisch Centrum Thomsonplein Fysio
  • Klachtenregeling
  • Privacy reglement Medisch Centrum Thomsonplein
  • MijnGezondheid.net
  • Nieuws
  • Gezondheidsinformatie
  • Zelftests
  • Routebeschrijving
  • Praktijkfolder
  • Hyperlinks

Contact

Telefoon 070-3456877

Medisch Centrum Thomsonplein

Thomsonplein 23
2565 KV 's Gravenhage
Telefoon:
070-3456877
KvK:
60181966
hapmangal.praktijkinfo.nl
Routebeschrijving >

Over de praktijk

  • Routebeschrijving
  • Praktijkfolder

Handig

  • Nuttige links
  • Links in de regio

Let op!

Er is geen inloopspreekuur meer.

 

Telefonisch spreekuur

Voor het evt bespreken van uitslagen, klachten of een verwijzing aanvragen kunt u gebruik maken van het telefonisch spreekuur. Dit is iedere dag van 10:30 tot 11:15.

Email

assistent1@huisartsmangal.nl

 

Voor Zorgaanbieders(beveiligd mailen)

huisartsenpraktijkrvmangal@zorgmail.nl

Gezondheidsinformatie

Informatie over gezondheid en ziekte

Zoek, vind en waardeer zorgaanbieders op ZorgkaartNederland.nl
Vind een zorgaanbieder in nederland
© 2025 Medisch Centrum Thomsonplein -
  • Privacyverklaring
  • Cookiewetgeving
  • Beheer